[Ossm-members] rabota so php5

Vanco Nastov vanini at mt.net.mk
Tue May 10 22:24:01 UTC 2005

Најпрво поздрав !

Се викам Ванчо Настов 25
Од Кавадарци
Студент на ЕТФ
075610841

Не знам за каков проект се работи, но
летото веројатно може да одделам време
доколку не е за целовремена работа со
работно време.
Инаку сум работел на развојот на системот на здравството
ФЗО,  Linux OS , Java PL  i Oracle RDBMS
Имам одлични познавања од  C  C++  а и Delphi
Лично имам напишано систем за логистика
SysLog за Фени и за Силмак кој работи на
OpenSource База Firebird    PL  Delphi.
мали Јава игри за цртаниот филм
Mulan na Disney, го пишував за тогашен
AnoxSoft од Амстердам кои што цртаа за Disney.
А и голем број помали програми.
Знам и MySql i Php.
Би ми било драго да ве запознаам и да
поразговараме за работата.