[Ossm-members] Re: Стратегија за информатичко општество, пак...

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri May 27 17:08:51 UTC 2005

Kristijan Spirov напиша:

>Логично, достапноста е основен проблем.
>Може ли да се случи вакво нешто кај нас?

Па се случувало на неколку наврати, не баш со 3 и пол милиони CD-иња ама
имало и кај нас. :)
Кај нас проблемот е друг. Зашто да користи некој слободен софтвер кога
има и пиратски софтер на кој што се му работи (така размислуваат луѓето,
ги заболе за филозофија на слободен софтвер). Башка на нас се гледа како
на јеховини сведоци, секта некоја што на крај уствари пак сака да ти
продаде нешто, муабетот ми е, се десило и луѓе да нејќат да земат CD со
слободен софтвер. Иди ти па убеди го проечниот македонец дека некој
нешто му дава без пари и дека тоа нешто вреди колку и тоа што вреди 200
долари. Жалосно ама вистинито.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија