[Ossm-members] TV Karticka

Дарко Николовски darkon at npk.com.mk
Tue Nov 29 12:04:16 UTC 2005

Jas imam probano 3-4 razlicni i site do sea mi imaat raboteno

Taa sega sto ja koristam e edna eftinurija od set kompjuteri
(najevtinata so ja imashe).
Skoro site se na nekoj BT8XX cip ili na nekoj SAXX cip sto se generalno
podrzani (so ovoj vtoriot cip neam iskuvstvo ama od
surfanje znam deka e generalno podrzan).

ima malku zaebancii so otkrivanje na koi parametri treba da mu se data
na bt kernel modulot (za da detektira pravilno chip, tuner i sl) i kaj nekoi
karticiki imav zaebancii so prorabotuvnjae na zvikot (megutoa se toa se
reshava so malku guglanje).

Spored google preporaclivo e da se bega od "ati all in one wonder"
kartickite poso nekoi ponovi modeli ne se podrzani pod linux. Vo sekoj
slucaj
ovie evtinurii so se prodavaat kaj nas generalno rabotat. Ako nekes
mnogu da se macish, popladne ke ti pisham model na taa ja so ja zemav od
Set, valjda ima use takvi i ke ti kazam tocno koi parametri ti trebaat.

Za gleanje TV si go koristam TVtime, posto mi e nekako najubav i
najednostaven, nema moznopsti za snimanje na programi na hdd i slicno,
a i ne sum se potrudil da najdam nesto takvo posto ne mi trebalo.

Aako sakash da si praish multimedia center doma razgledaj go  mythtv,
malku e kompliciran za mestenje, ama mnogu go falat po net. Ima i gotovi
live CD distribucii so ti davaat nekoi vakvi moznosti, vo sekoj slucaj
so sreka