[Ossm-members] [Fwd: Re: [native-lang] Proposal of opening a project for OO.org localosation in Macedonian language (mk)]

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Sep 15 12:26:05 UTC 2005

> Ви ја препраќам конверзацијата со еден од главните типци за локализација
> на ОО. Во главно, повторно проблеми со името. Му кажав шо сакав да му
> кажам и веќе не се заебавам со тие глупости, или ќе биде македонски или
> нема они да го билдат. Сами ќе го избилдаме и дистрибуираме. Ја немам
> време ни нерви да се бавтам по 50000 пат со истите глупости. Сега
> сигурно ќе се јави и некое грчиште и крајот нема да му се најде.

Проблемот со овие проекти како Mozilla и OpenOffice.org е дека не се
grass-roots како KDE и Gnome на пр. и не секогаш го имаат тој филинг за
работа со зедница која придонесува.

И Mozilla и OpenOffice.org потекнуваат од некоја компанија која сакала да си
ги намали трошоците за развој.

Али тоа е... ќе помине некое време додека се опаметат... OpenOffice.org ми
личат на попаметни од Mozilla што е и очигледно од вториот mail на Владо.

ps.
KDE и Gnome ги сметам за поважни СлободенСофтвер проекти од Firefox иако
вториов добива многу поголемо внимание од јавноста.

--
дамјан

            Yes, I've heard of "decaf." What's your point?