[Ossm-members] Prasanje

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Apr 13 12:03:22 UTC 2006

Trajce Dimkov напиша:

> Zdravo, jas sum student od Elektrotehnicki fakultet, i mi dadoa zadaca da pocnam da go preveduvam Solaris 10.
> Pocnav so nesto research, no iskreno, mi odi mnogu bavno.
> Nauciv deka treba da menuvam lokale, i treba da gi prevedam porakite na operativniot sistem (messages).

Соларис колку што знам користи Gnome како предефинирана десктоп околина?
Gnome е во поголемиот дел преведен на македонски, треба само да научиш
дали е преводот вклучен со Соларис и како да го активираш. :)

Е како да го направиш тоа можеби некој од
http://www.opensolaris.org/os/communities/ може да ти помогне.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!