[Ossm-members] Decki Help

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Dec 18 15:29:57 UTC 2006

> Ke stavam linux vo advokatska kancelarija od nekolku kompjuteri i se e
> super.
> Se testirav od toa sto mu treba raboti, samo mi treba edna rabota!!??

Можда е интересно да напишеш што све си направил и што све е потрено за една
адвокатска канцеларија...

> Dali ima nekoj softver ili nacin kako da go smenam layout na tastaturata
> t.e. dugminjata da si gi postavat oni ili jas da mu gi postavam kako sto
> sakaat (kako za masina za kucanje :)))).

Ај малце поопширно.. кои копчиња и што со нив треба да се направи... во кои
апликации.. во сите во X..??

(иначе да, би требало да има решение)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.