[Ossm-members] Openoffice impress прашања

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Dec 27 21:09:17 UTC 2006

Здраво,

On 12/27/06, Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk> wrote:
> Ај да се обратам до зааедницата, ваљда некој има повеќе искуство со OpenOffice
> Impress (или Kpresenter, или сличен програм?).

Решениево е за OpenOffice Impress.

> 1. Имам текст: aaaaaaa bbb ccccccc, сакам на клик ова ccccccc да се >придвижи на лево и притоа да го „смачка" bbb, така да накрај да остане >само aaaaaaa
> ccccccc. Предлози?

Да направиш 'сопствена анимација':
на излез на текстот 'bbbbbb' да му ставиш ефект 'камшик', a на
'cccccc' да му го наместиш на влез ефект 'долетување'. Ефектот на
'ccccc' треба да се извршува во исто време со ефектот на  'bbbb'.

Со камшиков не се добива смачкување, ќе се добие fade-out од едната
страна на 'bbbb', а во исто време 'ccccc' ќе почне да го покрива

> 2. Линераниот тек на презентациите не секогаш ми врши работа. На пр. >некогаш имам потреба помеѓу слајд 3 и 4, да ги прикажам слајдовите 3a, 3b >и 3c, па да се вратам на 3 (или 4). Има ли начин тоа да се направи?

Има. Ќе ставиш на слајдот некој објект на кој може да се кликне, на
пример правоаголник или некој друг облик. После ова десен клик и
избери 'интеракција'. Во дијалогот што ќе се отвори во полето 'при
кликнување на глувчето' избери 'Оди на страница или објект' и избери
ја страницата (слајдот) на која што сакаш да прејдеш. Тука можеш да
избереш и некоја друга 'хај тек' опции ко на пример извршување на
макро, извршување дадотека... Едно такво решение, промена на слајд
преку извршување на макро е дадено на
http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=7146&highlight=impress+slide+jump

За се ова што го напишав направив и пример презентација која може да
ја преземете од
http://chombium.awardspace.com/files/misc/jump_slide.odp

Треба само да се внимава до кој слајд се прикажува презентацијата,
зошто тие екстра слајдовите (на кои скокаме) се дел од презентацијата
кој сакаме (или не сакаме да го прикажеме.

ПОЗДРАВ, Чомбе