[Ossm-members] vnesuvanje so kirilica vo MySQL preku Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Feb 3 14:14:41 UTC 2006

> Денес ќе ја искомпајлирам најновата, па секако ќе пробам и со
> -qt-sql-qibase. (Како алтернатива.)
>
> Овде сакам да прашам, дали можам да ставам два драјвера (за FireBird и
> MySQL), или да го ставам само qibase, а потоа додатно (независно) да го
> ставам драјверот за MySQL?

можеш колку сакаш, што повеќе тоа подобро :)

> Мислиш кога ќе имам Qt 4.0.1?

да, или поточно ако драјверот подржува Unicode.. а тоа може да го провериш со
http://doc.trolltech.com/4.1/qsqldriver.html#hasFeature

> Сега има некои нелогичности. Или можам да
> читам, а не можам да пишувам, или обратно. Тоа е во зависност дали користам
> codec, или не.

хмм.. ај види доле

> Да, ја користам таа што доаѓа со Mandriva 2006, а тоа е Qt 3.3.4 (знам што
> ќе ми речиш) ;)

не знаеш :), ќе ти речам, а ова важи за сите:
кога се пријавуваш со некој проблем ПРВО треба да дадеш што повеќе информации
за твојата ситуација, дистрибуција, верзии на програмите, кои пакети ги имаш
инсталирано и слично (1), ВТОРО пробај да направиш test case за проблемот,
т.е. во твојов случај најмала можна програма што се поврзува на база и прави
некои query-ја и играј со неа (2).

(1) нема баш некое точно генерално правило тука, што повеќе информации тоа
подобро... ама исто така и што повеќе релевантни информации наместо податоци
уште подобро

(2) со други зборови, расчленување на проблемот на што помали и поедноставни
делови за полесна детекција на истиот :) ... уште поважно, ако пробуваш да го
решиш проблемот, а имаш некој комлициран систем/апликација може да имаш
повеќе од еден проблем кои меѓусебно да се маскираат и никогаш да не го
најдеш вистинското решение.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

            Yes, I've heard of "decaf." What's your point?