[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Jul 4 15:14:24 UTC 2006

On 7/4/06, Дамјан <penguinista at mail.net.mk> wrote:

> Good governance and Free Software seem to be the new buzzwords as far as
> use of ICT in government or establishing e-government is concerned. This
> project aims to exploit them both.
>
> buzzwords ?? Нели е тоа негативно нешто?

http://en.wikipedia.org/wiki/Buzzword

Што знам, овој неуралниот став на википедиа не ме убеди, ниту дека е лош,
ниту дека е добар збор.
Само дека изгледа малку несоодветно овде како што е употребен, иако кога ќе
размислам  дека F/LOSS
кога станува збор за ICT , навистина се претвора во buzzword. Не знам, ако
има некој посоодветен збор,
слободно нека предложи.

--
Игор