[Ossm-members] utre sredba popovod svezi aktivnosti

novica at bagra.org novica at bagra.org
Fri Jun 9 20:38:45 UTC 2006

Ај да направиме еден собир утре (сабота) околу 18 часот.
Ако не врне - фонтана, парк. Ако врне, под некој од
чадорите што се на улицата кај Метаморфозис.

Мислам да дојдат сите луѓе кои во изминатиов период имале
некаква позначајна активност.... значи: уфо, стојмир,
глиша, божо, зоки, дамјан, игор и не знам... ако пропуштив
некого нека не се лути и нека додје. :)

Ако некој друг следач на листава исто сака да присустува
нека не се чувствува спречен од набројувањето.

И пошто сум на гости и се гребам интернет за да ја напишам
поракава, ако сте загледани во фудбалот и испадне никој да
не дојде, барем една смс порака пишете да не акам џабе.
Фала.

--
Новица