[Ossm-members] Google Earth за Linux

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Jun 13 20:33:20 UTC 2006

Aleksandar Balalovski напиша:

> Излезе Бета на верзија 4. За трите платформи.
>
> http://earth.google.com/downloads.html
> Ја испробав, петка е :) Си ја најдов куќата

Еј закон се Гугл, ставиле зум со размер 50м на скоро сите поголеми
градови во Македонија Битола, Тетово, Охрид, Штип, Гостивар, Велес...

Има некој идеја од кога се сликите за другиве градови? За Скопје е малку
стара (плоштадот е стариот).

Инаку ај кога сме на темава, да тестираме малку. :)

http://skmap.neotel.net.mk/

Ова е во моментов само за Скопје, е ептен ептен просто, не е готово и
којзнае какви багови има. Ако најдете некој, пишете порака не го
искористувајте. :)

Идејата е да може да се пребаруваат објекти, улици и насоки, нешто
случно како што може на Гугл за Америка, ама за жал само на сателитска мапа.

Во моментов има само неколку објекти (факултетите во скопје и нешто
плус) и улиците од Центар, Карпошите, Тафталиџе, Влае, Хром. Идејата е
да може секој да пријави објект, затоа пробувам да внесам повеќе улици.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!