[Ossm-members] Лугола Wiki

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon May 8 01:03:11 UTC 2006

Здраво на сите,

еве Викито на Лугола го префрливме на MediaWiki, DokuWiki беше многу бавно,
никакво. Досега има 21 содржина, се надевам сите ќе придонесете да го
направиме викито петка...

Што сакам сега од вас помош. Сите упатства што ги имате, од било која област
на ГНУ/Линукс или општо слободен софтвер, и кои сметате дека може да се
стават на Вики на Лугола би ве замолил да ми ги пратите на приватна пошта ако
немате време да ги форматирате и ставите директно на викито. Знам дека имаше
едно чудо такви упатства но со пропаѓањето на блоговите изгубив ориентација
каде може да ги најдам.

Исто да ми дадете контакт од Ристе Пејов, тој има едно чудо добри текстови кои
може да се искористат.

И тоа, ова Вики е потребно на заедницата, затоа сакаме да го направиме
бомбастично!

Поздрав