[Ossm-members] Kbabel on WEB ???

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu May 18 11:12:34 UTC 2006

На чет, 2006-05-18 во 00:54 +0200, fleka напиша:
> Zdravo do site!
>
> Dve prasanja:
>
>     1. Postoi li web verzija za kbabel ili aplikacija slicna na nea ???
>     2. Cuva li nekoj translation database (ili catalog se vikase? )  od
> prevodite do sega ???

1. Постои, се вика Rosetta и се наоѓа на
https://launchpad.net/distros/ubuntu/dapper/+lang/mk - ова е конкретно
страната за македонски

2. Сам можеш да си направиш translation database. Собери ги PO
датотеките од страниците за статистика за GNOME или KDE (во зависност од
тоа што сакаш да преведуваш) и искористи ги за да креираш translation
database со Kbabel.

Страниците за статистика:

http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.14/mk/desktop/index.html
http://i18n.kde.org/stats/gui/stable/mk/kdebase/index.php

Moжеш да ги побараш од Божидар спакувани сите PO датотеки за KDE ако ги
има за да не се малтретираш да ги собираш една по една од сајтот.

Ако сакаш да преведуваш GNOME пиши ми приватна порака и ќе ти ги
испратам сите преводи.

Поздрав.

--
Арангел Ангов