[Ossm-members] слободен софтвер во кавадарци

aristotel at mt.net.mk aristotel at mt.net.mk
Fri Nov 3 23:48:55 UTC 2006

Aleksandar Balalovski napisa:

Можеби некој

>Еве ќе им предложам на членовите на Лугола уште во недела (следен
состанок),
>ако школото е спремно да плати пат јас можам да возам до КВ и да
средиме.
>Пошто листава ја читаат и членови на Лугола нека кажат и тие шо
мислат. А? Да
>им одиме?
>
>Поздрав

Eve jas sum od Kavadarci, so treba mozam da sredam a plus i mnogu
dobro se poznavam so profesorkata. Ucam u bitola Informatika pa taka vo
ponedelnik moze da se najdeme so nekoj od clenovite na Lugola vo BT da
dogovorime nesto konkretno.

Se Izvinuvam za latinicata.

PS 070 743 742

Gjore Zaharcev, Kavadarci.