[Ossm-members] fsfe во белград

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Apr 12 15:46:47 UTC 2007

> А сподели кино овој пат не дојдов пошто бев болен, ама за право ни
> првите два пати не дојдов, пошто и не ме заинтересираа баш. Иако може
> некој да ме подбере ради лојалност и ќе доаѓам. :)

Искрено за СподелиКино и повеќе ме боли ... СЗ е поише наменето на тие што
веќе имаат некакви технички интереси, ама СК е за поширока публика ... затоа
што Слободен Софтвер, ниту пак СподелиЗнаење не постојат во некој апстрактен
вакум. Постои тука една заедничка нишка, која се обидуваме да ја поврземе на
СподелиКино.

Уфо вика дека ги гледал повеќето презентации... и јас сум ги гледал сите, па
сепак со секое гледање откривам нови работи. Уште побитно е кога гледаше
нешто заедно со други луѓе и можеш да видиш како другите реагираат на
одредени поенти. Понатаму, секој човек посебно не е многу паметен. Добрите
идеи се раѓаат во интеракција, дискусија, комуникација ... еххх.

Од друга страна... geek-овите се подефиниција индивидуалисти, така да обидот
да се групираат веројатно е осуден на пропаст по default ... авај ...
веројатно и затоа geek-овскиот аспект е секогаш занемарен.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

... knowledge is exactly like power - something
to be distributed as widely as humanly possible,
for the betterment of all. -- jd