[Ossm-members] Анкетирање познати фаци

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Apr 26 11:36:36 UTC 2007

Како што имав најавено на блог, Лугола работи на едно мало проектче кое треба
да опфати мислења и одговори на познати фаци од светот на IT и слободната
култура. Досега контакирано е со Stallman, Shuttleworth и Maddog. Сакаме да
опфатиме 5 мина и да им испратиме исти прашања за да можеме да видиме
различни мислења на исти прашања (во смисла, од различни луѓе, тие можеби ќе
бидат исти мислења).

Прашањата ги дооформувам и ќе ги ставам на Вики да ги комплетираме. Има
прашања од професионален и приватен карактер, се разбира вие ке кажете кои да
одат кои не, јас практично запишав се што ми падна на ум, како на пример,
„колку земате плата“ што можеби и не е воопшто конструктивно :) затоа, Вики.

Овде вие можете да направите 2 работи:

1. Кои уште двајца да ги опфатиме во анкетата?
2. Што сакате да знаете за нив?

Еве јас ќе кажам за првото:
Тројцата наведени+Volkerding и Raymond

Целта на ова повеќе е од само-задоволителен карактер. Контакти со познати фаци
и мнение во јавноста се добра работа, но исто така интересно ќе биде да се
видат ставовите за прашања на кои сакате да видите/ме одговори. Контактот е
направен, да го искористиме.

Исто така обработените податоци ќе можеме да ги пласираме и на Веб и на Диг и
сл. Сугурно ќе има интерес :)

Нели имаше една ваква иницијатива од ОССМ (Новица) пред година дена, со
контактите до соседните заедници?

Поздрав

--
Aleksandar Balalovski