[Ossm-members] (no subject)

cmeteh at mt.net.mk cmeteh at mt.net.mk
Sat Apr 28 09:46:33 UTC 2007

Zdravo do site, jas sum nov na Linux, odnosno seuste nesum pocnat zosto
neznam kako..
   Imam CD Linux Suse, no nemozam da go instaliram, Koga bootiram
kompjuterot so CD i odam na INSTALL  mi javuva nekoj vakov error No
workflow defined for this instalation mode imam samo OK   i prekinuva
moze li nekoj da mi pomogne od kaj da pocnam i kako da pocnam.. ili
dali se raboti za nekoja greskja na CD-to?

   Vi blagodaram