[Ossm-members] baram koj meil go koristis!

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Jan 11 10:10:34 UTC 2007

On Thursday 11 January 2007 10:59, Ivana Dimitrovska wrote:
> Ej da ti kazam sto se sluci vcera:
> na eden sto go preveduvav pred Nova Godina mu kazuvav za tebe i za tvojata
> borba a sloboden softver. Bese impresioriran od tvojot entuzijazam. I
> vcera, imavme sostanok. So ambasadorot na Makedonija vo Francija, tamu 100
> lugje imase. Ustvari samo 15 ama nema vrska. I toj zamisli (prijatelot
> znaci) pocna na site da im kazuva za tebe. Kako si se borel za sloboden
> softver. I taka, zboravme za tebe vo Makedonskata ambasada vo Francija!
> Pozdrav do site tamu
> Ivana

HAHA ZAKON!!! :))

Me nasmea vo ova utro so prefiksot "imam nizok pritisok" :)
Ti sho pravish? Jas aren sum sem sho me boli malku glavata oti vchera so
simona jadevme salati so Luk ama bea vkusni do nemajkade (ova bi bilo "nemaj
kade" po pravopis), i taka...

bidi pozdravena i ako razbira makedonski tipot kazi mu za www.lugola.net i za
www.slobodensoftver.org.mk i za http://spodeliznaenje.blogspot.com ;)

Pozdrav