[Ossm-members] План за Сподели знаење #6, 06.02.2007

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Mon Jan 29 16:47:08 UTC 2007

On Mon, 2007-01-29 at 17:19 +0100, Новица Наков wrote:

> http://www.buzzbums.com/buzz/norway-declares-itunes-illegal
>
> Читаш за ова Стојанче?

Ова до сега не го имам видено, фала. А има милиони, милиони, милиони
вакви приказни... Можеби од сите до сега што сум ги прочитал до сега,
многу ретко се споменува iPod-от, iTunes и ITMS, повеќе Windows Media
DRM, FairPlay DRM, Helix DRM, Real's Harmony Technology, Zune, „светата
тројка на M$ Zune“...
Ова е една од малите информации до кои што сум дошол за iTunes.

Имаше едно каде студенитите на колеџите во Америка, повеќе би користеле
песни превземени од ITMS (iTunes Music Store), одколку од „бесплатниот“
Napster.

Фала!!!

--
I trust everyone, it's the devil inside them I don't trust.