[Ossm-members] Kubuntu последна верзија

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Jul 6 12:44:22 UTC 2007

On Friday 06 July 2007 11:54:33 Velko KOCEV wrote:
> izvinete shto e offtopic ama ako ima nekoj mac os x86 instalaciono DVD
> za PC da mi iskopira mnogu bi mu bil blagodaren. Jas imam
> tiger-image-macos.iso pa mozam da mu go presnimam na nekoj ako saka da
> instalira macos na pc

Ова не само што е офтопик туку е и крајно безобразно, и ај да не изгледа многу
строго еве и смајли :)

Значи со кој ум бараш неслободен систем на листа на заедница која се бави со
слободен софтвер? Така го помагаш тоа што го работиме? Ако е така, ќе ти
кажам, не го помагаш.

Пробај во Duna сигурно имаат, или на ed2k.

папа

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info