[Ossm-members] Rescue на податоци со Knoppix

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Jun 1 12:20:36 UTC 2007

On Friday 01 June 2007 00:16:20 Toni Kostov wrote:
> Ми се зезна M$ Windows-от во обид да направам Linux ext3 партиција за да
> инсталирам Ubuntu.
> Пробав да направам repair, ама несака! Остана опцијата да преформатирам
> се', ама имам многу битни податоци кои несмеам да ги изгубам.
> Од Глиша земав CD со Knoppix и успеав да го стартувам и да извадам некои
> податоци. Но, приметив дека кириличните фолдери и фајлови воопшто не ги
> појавува ниту во конзола, ниту во Konqueror. Како да го mount-ирам дискот
> (sata) за да ги прикаже фолдерите и фајловите со кирилица???
> [...]

Можеш да користиш K3b директно за да снимаш од Живо цд. Значи ја дигаш живата
дистрибуција, го монтираш фајлсистемот:

# mount -t vfat -o codepage=866,iocharset=cp1251 /dev/sda1 /media/nesto

По што уредот /dev/sda1 (треба да видиш точно дали е sda1, може е sda<било
која бројка>), ќе се монтира, а ако е NTFS togash namesto vfat treba da stoi
ntfs.

После ова можеш комотно да режеш податоци со k3b бидејќи (ако имаш доволно
рам) к3б може да работи и од Живо цд, значи најдобро е да дигнеш Knoppix.

Поздрав,
пиши ако имаш пак проблеми

--
Aleksandar Balalovski