[Ossm-members] Kako da postavam monitor mode na wifi karticka

Ajet Ibraimoski aibraimoski at gmail.com
Thu Jun 7 12:49:54 UTC 2007

E ova ic ne mi e jasno, ako znae nekoj da mi objasni.
Kartickata ne rabotese, pa so upatstvoto od
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=1071920&mode=linear ja srediv i
rabotese vo Monitor Mod, i Kismet rabotese, i se taka ubavo edno nekolku
casa, samo sto go iskluciv kompjuterot, pri gasnenjeto se izgubi GUI-to i se
pojavi , ne znam stop bese, ko MS_DOS pisuvase nesto , i mozev i jas da
pisuvam ama, probav dve tri naredbi od Unix i ne opalija, pa go resetirav
hardverski (so kopceto na laptopot), koga go ukluciv pak ne rabotese
Wifi-to, ne go ni uklucuvase, vo Network Manager-ot nemase Wifi mreza, pa go
povtoriv proces na instaliranje na frimware ponovo i sega pak raboti.

Sega ke go gasnam pak kompjuterot , pa  ke vidime sto ke se sluci.
Balkim nema da vcadi.

:)