[Ossm-members] Sunbird на македонски

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Mon Mar 26 15:51:36 UTC 2007

Новица Наков wrote:

> Кај има превод за симнување?

Извини, мислев се подразбира... sunbird-mk е всушност:
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/

> А ти што преведуваше? jar-ови?

Не. Јас преведував од CVS. Го собрав l10n/mk, креирав локале за Sunbird
во l10n/mk/calendar од en-US локалето, и преведував со Mozilla
Translator. Потоа го компјалирав Sunbird со
ac_add_options --enable-ui-locale=mk
во датотеката .mozconfig

Jar е крајниот „локале“ продукт што се дистрибуира со бинарните
датотеки. Ако имаш Sunbird 0.6a, може слободно да ги копираш двете jar
датотеки во %инсталациона патека на sunbird%/chrome
и со некоја locale switcher екстензија за Sunbird да го смениш локалето
во mk. Исто така jar е zip архива, така да може слободно да ја отвориш и
да ги прелистуваш преводите.

Целото mk локале, потребно за да се изгради Sunbird од CVS може да се
најде во:
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/mk.zip

Иван