[Ossm-members] Kako da postavam monitor mode na wifi karticka

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu May 24 10:39:42 UTC 2007

> Zdravo decki.
> Tuku sto instalirav drajveri za wifi kartickata na laptop-ot, so
> ndiswrapper, ama ne mozam da rabotam vo monitor mode,za da mozam da sniffam
> so kismet i aircrack,
> pa dali znaete kako da go napravam toa.
> Se podesuva negde?

Упатство за инсталација на bcm43xx драјверот во Ubuntu
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=1071920&mode=linear

Е сега, само сакав да потсетам нешто. Кога пишувате mail-ови со прашања
посебно кога се во врска со хардвер, не заборавајте да кажете која
дистрибуција ја користите и кој кернел го користите (uname -a).

Исто така битни се податоците за хардверот, тоа што физички се гледа на
хардверот и output-от на lspci.

Ова го кажувам бидејќи, баш во случајов поминаа 10-тина мејлови пред да се
утврди за што станува збор, во меѓувреме се создаде конфузија па се прпорачаа
погрешни драјвери итн.

(ова беше совет за поефикасна комуникација - не мрчење)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа