[Ossm-members] Македонско огледало за OpenOffice

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Nov 11 17:38:11 UTC 2007

On Nov 11, 2007 4:32 PM, Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk> wrote:

> гугл аналитикс работи со javascript во html страна која ја отвара BROWSER.

Па гугл аналитикс беше предложен во заграда да се брои колку посетители има
HTML страната, за статистика на apt-get и сл. воопшто не стануваше збор. ;-)

Пошто тоа би требало да биде влезна точка на корисниците за да знаат кое
огледало да го стават.

Мене ме интересира колку луѓе знаат дека има огледало, дошле на хтмл страната
ги виделе информациите и почнале да го користат огледалото.

Понатака може да се води статистика како што предложи Стојмир.
--
Igor