[Ossm-members] bagra.net.mk Jabber kaput

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Oct 24 19:12:11 UTC 2007

Дамјан Георгиевски wrote:

> може да се смени ... не би рекол дека е безбедно
dobro adresata sepak e pomalku verojatno deka ke se smeni od ip

> што точно ти се случува?
> telnet jabber.bagra.net.mk 5222?

telnet 5222 dreme 10 sekundi i posle toa pravi connection established -
pritiskam enter i potoa pravi diskonect spored jabber protocol so xml poraka

koristam PSI 0.11 i pod linux i pod windows i nemoze da se zakaci - eve
posle sto mucenja uspeav da go zakacam no imav custvo deka porakite
patuvaa so nekoe docnenje.
Ima nacin da vidam eventualna latencija preku samiot jabber server - ili
da si zboram sam so sebe za da vidam :P

Pred nekolku minuti povtorno padna konekcijata i eve pak se maci da se
zakaci

--
V.B