[Ossm-members] Превод на Гимп

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Oct 28 10:20:29 UTC 2007

На нед, 2007-10-28 во 11:06 -0700, Marko напиша:
> Го завршив преводот на новиот гимп, па кој сака да тестира бујрум
> http://www.mediafire.com/?8cdb1d7nmyr

Кратки инструкции:

1. Треба да имате инсталирано gettext и најновата верзија на GIMP.
2. Ја собирате датотеката и ја отпакувате.
3. msgfmt -o gimp.mo gimp.mk.po (или како и да е името на отпакуваната
датотека).
4. cp gimp.mo /usr/share/locale/mk/LC_MESSAGES (во
Ubuntu /usr/share/locale-langpack/mk/LC_MESSAGES).
5. Подигнете го GIMP, тестирајте, пријавувајте грешки на
bugs.softver.org.mk.

--
Арангел
[w.ufo.linux.net.mk]