[Ossm-members] Помош околу изборот за Сподели Кино

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Mon Feb 18 11:44:30 UTC 2008

Ми треба помош околу изборот за сподели кино.

http://spodelikino.blog.com.mk/node/136328

Бидејќи ги имав само овие два предлози, а ниту една сугестија тешко ми
е да се одлучам бидејќи сметам дека е важно мислењето на заедницата.
Многу сум нова во организирањето на настанов и поради тоа тежината на
одлука ми е многу поголема.

Не сакам после зборување позади грб и погледни на страна.
Јас веќе еднаш пробав со барање на предлози тука на листа, но не успеа.
Затоа ве молам овој пат бар помогнете ми околу изборот меѓу овие два филма.

Знам дека мислите дека е касно, но ветувам дека ќе успеам и за ова
кратко време доволно да го изрекламирам настанот.

Благодарам однапред.

--
Bi