[Ossm-members] Јавна дебата за spodelikino.blog.com.mk и ортодокс викито

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Feb 21 15:54:20 UTC 2008

Новиот сподели кино блог изгледа одлично, се надевам и сподели знаење
наскоро ќе добие редизајн во истиот стил.

Сакам да обрнам внимание околу некои забалешки кои ми ги пренесе Миша,
околу линкот на блогот кој води до
ортодокс вики. Неговиот став е дека не треба да биде таму.

Истиот тој став и го соопштив јас на Би пред ден-два.

Зошто не треба да биде таму?
Дека црквата си има свој сопствен систем на промоција, не гледам зошто
2с.мк би требало
да ја помага во таа промоција, ниту не помогнале со нешто ниту мислам
дека ставовите ни се поистоветуваат. Плус црквата
е авторитет и институција која не можеш да ја ставаш во прашање ако
веруваш, но јас се' ставам под знак прашање, па дури и
тоа дали треба или не треба да стои линкот до тоа вики.

Ако им значи толку многу на луѓето можеби и треба да стои, мене не ми
значи и мислам дека не треба, не гледам како јас на православните
христијани би им ја водел битката за промоција и раширување на нивната
религија.

--
Igor