[Ossm-members] нови моменти во врска со тендерот на ПЕП

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Jul 30 13:54:53 UTC 2008

инаку, како што знаете (претходно пишав на листава), ПЕП и Слободен софтвер
Македонија се договорија изведувачот да има обврска да соработува со луѓето
што веќе работат на локализација на одредени тимови, или со прости зборови
кажано, тие што веќе преведуваат нешто да добијат пари за довршување на
работата.

не знам дали ова ќе биде темата на утрешниот состанок, останува да видиме
утре, ако има некој заинтересиран да оди. знам дека довербата кон ПЕП е на
ниско ниво, но нема да штети да чуеме што имаат да кажат. не мора ништо да
договориме утре.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа