[Ossm-members] Firefox 3 рилис журка

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Jun 13 14:10:33 UTC 2008

На пет, 2008-06-13 во 15:53 +0200, Милош Столиќ напиша:
> Arangel Angov напиша:
>
> http://t-maica.com.mk/

Фала, ако собереме пари може да напраиме 10-20.

Инаку, имам многу добар диџеј на располагање што може да пушта фанк,
днб, брејкбит, хаус, рап во најмека можна варијанта, баш музика за на
коктел. Ако се договориме со Точка дека може да го праиме сигурно ќе
треба само опремата да ја платиме, диџејот е бесплатен за настанов. :)
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]