[Ossm-members] Firefox 3 рилис журка

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Jun 16 16:47:23 UTC 2008

На пон, 2008-06-16 во 18:42 +0200, Stojan Dimitrovski напиша:

> Само идеја:
>
> А да објавевте на Мозила Блогот, по блоговите на членовите на 2С.мк?
> Нели ќе биде добро? Или ова е само VIP забава, па кој знае да се снајде
> на милионите URL-а за Мозила забави смее да дојде?

Стојанче,

Биди попозитивен. :)

Јас објавував и не стигнав кај мене. Немам пристап до мозила блогот,
сега ќе објави Новица поручек дека преку ден на работа нема интернет.

Инаку затоа и пишува на листата, за луѓево што се тука да го рашират
муабетот. Тоа треба да се подразбира веќе.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]