[Ossm-members] l10n.ss.org.mk

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Fri Mar 28 11:21:40 UTC 2008

On Thursday 27 March 2008 23:34:41 Arangel Angov wrote:
> Ај да видиме какви идеи имаме да дефинираме што ни е потребно и да се
> напраи ова.
>
> l10n.ss.org.mk:

Патем, зошто нема ss.org.mk?

> 1) Сакаме страници со статистики и кратки информации за сите македонски
> преведувачки тимови, заедно со упатствата и речниците што ги користат
> тимовите

За статистики, за КДЕ и ГНОМ има на соодветните официјални страници на
проектите (пример http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/mk/ ), за
Мозила исто мислам дека има, за ОпенОфис сега за сега нема.

Кратки информации треба да има.

Упатства треба да има на соодветните страници на локалните проекти (како што
има на mkde.sf.net)

Речници, треба да има ЕДЕН речник.

> 2) Сакаме само статистики и врски до сајтовите на македонските тимови

Врски треба да има.

> 3) Сакаме и статистики и информации (од првата точка) и можност да се
> качуваат преводи на нашиот сајт кои што потоа координаторите на тимовите
> ќе ги качуваат во upstream.

Ова за качување на преводите не е лоша идеја, само треба да има линкови од кај
да се преземаат датотеките. Друга идеја е да се дигне локален Pootle-сервер и
да се прави синхронизација со официјалните SVN-сервери. Па потоа локално
преведените датотеки да ги земаат координаторите, да ги прегледаат и да ги
стават на SVN.

> 4) Сакаме само информации нешто во стилот „Што понатаму ако сакаш да
> преведуваш GNOME/KDE/Ubuntu/Firefox итн итн“ (во овој случај на
> страницата можат да се вклучат и сите упатства заедо со еден речник на
> термини).
>
> Јас сум за 4 пошто мислам дека нема потреба да интегрираме ништо посебно
> во сајтот.

Јас сум за некаква комбинација, само треба да се договориме што и како.

> Деталните упатства можат да се пренесат на l10n.ss.org.mk на некое вики
> за локализација кое што ќе ги содржи сите работи за сите заинтересирани
> преведувачи/тестери.
>
> Едино нешто што ми се допаѓа и можеме да го додадеме на 4 како лајт
> статистики е ова: ( http://gnomefr.traduc.org/suivi/ ) - Vertimus.
>
> Btw, колку што знам ова работи само со SVN
> ( https://launchpad.net/vertimus ) така да може да биде проблем за сите
> други проекти освен за GNOME и KDE (кои што знам дека користат SVN).

За статистики има повеќе различни софтвери, сѐ што треба е локална анонимна
копија од стеблото на која може да ѝ се прават статистики. Не е важно дали е
SVN, CVS, git...

> Ако имате некакви други идеи фајр авеј!

Поздрав Боби