[Ossm-members] Вики синтакса

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Sep 8 12:53:35 UTC 2008

> Кое твое Вики црни Дамјане? зашто не ти е објавено? :)
> Или ти е некаде, некаде....некаде.

ете го http://damjan.softver.org.mk:8080/git/Vezilka.git
далеку е од целосен или заокружен проект, но работи и можда има интересен код
да се види.

> Значи во Pylons ти е пишано?

не, последната верзија на која работам е мој мини-фрејмворк базиран на WebOb.
WebOb е мал python пакет кој имплементира Request и Response објекти врз WSGI
стандардот.

мојот мини фрајмворк се наоѓа во vezilka/lib/base.py и тоа што го прави е да
ги мапира http request-ите ко на пр. GET http://..../документ;action во повик
кон метод:
 def get_action('документ')
со такви методи е и имплементирана Везилка во vezilka/controller.py. Така да
имам:
get_default - го прикажува документот сосе template и сл.
get_edit - ја покажува формата за едитирање на документот
post_default - снимање на документот после едит
get_delete - покажува форма за потврда на бришење
post_delete - го брише документот

она што тебе те интересираше, околу markup-от, можеш да го видиш во
vezilka/model/markup.py и vezilka/model/__init__.py:get_parsed_content() {хмм,
сега вака кога гледам, оваа функција е пологично да оди во markup.py}

логиката ми е дека за секој документ имам content_type и според тој
content_type се бира engine-от со кој се парсира content-от за да се креира
html.

има уште пуно што би требало да се направи, но она кај што запнав е да додадам
можност за API кое ќе се користи внатре во документите, нешто како aether-от
што може да прави - отприлика custom таг-ови во документите. За тоа да го
направам треба ептен да ја проучам документацијата на docutils, или пак да
одлучам дека таа можност ќе ја имам само со aether markup-от.

После тоа би додал едноставна автентификација за editor-от (не планирам повеќе
user-и да има) .. што најверојатно ќе го решам со Beaker и сесии преку signed
cookie (така да нема да се чуваат сесиите ни во база ни во фајлови, туку само
во cookie кај клиентот).

После ваљда би требало да се додаде конфигурабилност.. али тоа и не е толку
тешко :)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.