[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sat Sep 27 18:45:27 UTC 2008

2008/9/26 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>
> Додатно што може да го додадеме се сите кодеци како mp3, mpeg4, divx, h.264 и
> сл. КОИ не подлежат на патенти во македонија и нема причина да не ги
> дистрибуираме. Не знам дали има шанси ова да го собере на едно CD исто?

sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras

Пакетот е ubuntu-restricted-extras

> * BTW
> што правиме со Firefox, дури и со најнови update-и и кога Firefox е 3.0.2
> македонскиот превод во ubuntu е од негде beta5 времето од кога многу работи се
> поправени

да пробаме сами рачно да го додадеме поновиот превод или да креираме
пакет со преводот
и така правиме ново цд, па ќе им маваме заушки на децата од ubuntu motu тимот :)

> [1]
> не можам да го најдам сега url-то од Билјана, но би било фино сета таа
> содржина да се спакува во еден .deb пакет, a? знае некој?

ќе пробам да си поиграм со ова утре. ќе ви пратам врска до пакетот

ПОЗДРАВ, Чомбе