[Ossm-members] nm /usr/libc.so.6 : no symbol found

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Feb 3 11:37:12 UTC 2009

2009/2/3 linuxmk <linuxmk at gmail.com>:
> Znaci citam edna knigicka za linux programiranje i ima eden del kaj sto
> gleda koj funkcii se naogaat vo /usr/libc.so.6 bibliotekata so nm komandata.
> no koa ke izvrsam nm /lib/libc.so.6 mi dava no symbols found, proveriv na
> internet da ne trebaat drugi paketi, instalirav i dodatni megu koj e i
> libc6-gdb i pak nisto. pa mislev da ne ima nekoj resenie na ova. inace se
> raboti za ubuntu 8.10 ako ima nesto veze toa.

За nm да ти ги даде што има внатре во библиотеката, библиотеката мора
да е искомпајлирана со
debugging симболи. Ти пробуваш да копаш по release build од библиотека
и затоа nm не ти враќа ништо.

Ако ептен сакаш да видиш што има внатре, ќе треба да го собереш
изворниот код од libc и сам да ја
искомпајлираш во режим за дебагирање.

ПОЗДРАВ, Чомбе
П.С. Многу е лејмерски да пишуваш пораки, а да не ги потпишуваш,
другпат не одговарам ;)