[Ossm-members] nm /usr/libc.so.6 : no symbol found

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Feb 3 16:01:06 UTC 2009

On Tuesday 03 February 2009 12:04:50 linuxmk wrote:
> Znaci citam edna knigicka za linux programiranje i ima eden del kaj sto
> gleda koj funkcii se naogaat vo /usr/libc.so.6 bibliotekata so nm
> komandata. no koa ke izvrsam nm /lib/libc.so.6 mi dava no symbols found,
> proveriv na internet da ne trebaat drugi paketi, instalirav i dodatni megu
> koj e i libc6-gdb i pak nisto. pa mislev da ne ima nekoj resenie na ova.
> inace se raboti za ubuntu 8.10 ako ima nesto veze toa.
ова веќе го одговрив на ubuntu форумот, но еве копија и овде:

хм, ова работи на Slackware .. за /lib/libc-2.7.so .. но не за
/usr/lib/libpng.so.3.1.2.32 .. што е разликата??

  $ file /usr/lib/libpng.so.3.1.2.32
  /usr/lib/libpng.so.3.1.2.32: ELF 32-bit LSB shared object, Intel 80386,
version 1 (SYSV), stripped
  $ file /lib/libc-2.7.so
  /lib/libc-2.7.so: ELF 32-bit LSB shared object, Intel 80386, version 1
(SYSV), not stripped

аха, libc не е stripped, а libpng е ... за жал strip-увањето на библиотеките
или програмите е иреверзибилна акција.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Teaching a pig to sing wastes your time & annoys the pig.