[2s.mk-friends] Сподели Знаење 11.јул.2009

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Thu Jul 9 22:02:10 UTC 2009

> ја имам некоја идеја, али ќе ја кажам утре, ако не се пријави некој друг.

јас посветив време оваа недела на дотерување на потрошувачката на
струја на нетбукот... во моментов користам една интересна алатка
наречена eee-control која нуди некакви можности за исклучување на
определени уреди и менаџирање на потрошувачката.

со мојот нетбук не работи совршено бидејќи кога ќе се обидам да го
исклучам wifi-то системот се замрзнува. менаџерот нуди можност да се
исклучи wifi, bluetooth, card reader и camera.

сигурен сум дека веќе има решение на интернет (немав време да го
најдам), ама може тоа во сабота да го правиме заеднo.

тоа што eee-control не го нуди е некакво gui менаџирање на cpufreq што
и не е некоја посебно комплицирана работа да се прави од конзола :-)

моментално сум на ~8W со уклучен firefox (на facebook на пример) но на
youtube рипа и преку 10W :-) приметив и дека на некои flv видеа осетно
сецка... што не се случува кога тие видеа ќе ги симнам и гледам
локално. идеја некој што би можело да биде? вака од прва - flash
плагинот :-)

инаку самиот netbook remix е добар интерфејс... незнам дали би одел
накај awesome иако знам дека и тоа би ми заштедило некој ват :-)

како и да е - можеме да си играме со eeepc-то ако некого го
интересираат овие работи. го користам powertop како советник, па некој
што повеќе знае, може да го објасни.

--
Misha Popovikj