[2s.mk-friends] BZIP2

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Apr 16 22:26:28 UTC 2010

> mi se javi eden problem so bz2 za koj sto nemozam da najdam resenie nikade.
>
> Ima bz2 arhiva sto posle otpakuvanje so bunzip2 go dava imeto na fajlot bez
> ekstenzija i e 20 pati pogolem (znaci se otpakuvala sodrzinata) ama
> otpakuvaniot fajl nema ekstenzija i ne fakja so gzip ili tar.
>
> $ bunzip2 -dc file.bz2
> gi printa site sodrzini od site fajlovi na stdout ama neznam kako da se
> zacuvaat na fs ili kako da se otpakuva arhivata so celata fajl struktura

дали има или нема екстензија не е битно.
ако е tar архива, треба да можеш да ја отпакуваш со
tar xf file.bz2 (tar сам ќе си открие како е компресирана архивата)

ако е нешто друго (хм, можда да е cpio или ar)
прво декомпресирај ја со bunzip2 па после пиши

  $ file фајлот

и ваљда ќе го детектира што архива е

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Our national drug is alcohol,
we tend to regard the use any other drug with special horror.
    -- William S. Burroughs