[2s.mk-friends] Забрана за листање на скриени фајлови во proftpd?

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Tue Mar 9 14:19:57 UTC 2010

> Никако да најдам опција proftp да не ги листа скриените фајлови во
> /home/username
> Последно што изгуглав беше ова:
> <Limit READ DIRS>
>       IgnoreHidden                            on
> </Limit>
>
> ама не пали. Некој да не има готово решение?

Ова нема таква намена за да не ти ги прикажува скриените датотеки.
Со ова му кажуваш на корисникот и да сака да ја преземе или пак види скриената
датотека дека тоа ќе му биде забрането преку FTP командите кои ги праќа.

Тебе ти треба опцијата
ListOptions

најверојатно имаш во proftpd.conf нешто слично како ова:
ListOptions "-la"
или пак
ListOptions "-a"

Пробај да го промениш во:
ListOptions ""
или
ListOptions "-l"

било кое од овие две ќе ти го реши проблемот.

Поздрав, Зоки.