[2s.mk-friends] Предлог - СЗ Сабота

Александар Лазаров aleksandar.lazarov at kolenehtenin.edu.mk
Fri May 7 17:11:27 UTC 2010

Ќе дојдите да гледате како ќе ги досираме противничките тимови :)

Јас сеуште немам информација за тоа колку време ќе се одвива робомак и
како ќе сум со превоз назад накај св.н но ќе се потрудам да презентирам
за Радио аматерство и комуникации преку радио станици како и за
дигитални комуникации преку радио бранови.