[2s.mk-friends] НСНД Белград

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon May 17 20:39:38 UTC 2010

> Malku kasnam...
>
> I jas sum za odenjevo vo Belgrad.
>
> Inaku sto se odnesuva za prevozot do tamu, moze na kraj da ispadne i
> pospontano... primer odenje so avtobus i slicno.

Спонтано е и со кола/комбе дури и постпонтано :)

Проблемот со автобус (или не дај боже воз) е дека се губи премногу време на
патување. Со автобус би стигнал во сабота сабајле и ќе бидеш скапан, а и за
назад треба пред 4 да се одлогираш.

Draft планот е да се тргне петок 28ми поручек, а за назад би се тргнало негде
во недела на 30ти покасно (7-8 зависи како тече денот).

http://wiki.lugola.net/NSND/2010/Белград

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

... knowledge is exactly like power - something
to be distributed as widely as humanly possible,
for the betterment of all. -- jd