[2s.mk-friends] GNU GPL преведена на македонски

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Sat Feb 26 07:04:45 UTC 2011

On 02/26/2011 07:55 AM, Bozidar Simic wrote:
> Aman luge simnete ja mojava adresa od vasiot spisok.Ne me interesiraat ovie
> raboti.Ili kazete kade da se obratam.FALA.

Би те замолил да _престанеш_ да ја труеш листата со непотребни и дупли
мејлови. Не верувам дека некој те додал на истата, туку ти самиот си го
сторил тоа свесно.

За да се тргнеш од листава посети ја
http://lists.softver.org.mk/mailman/listinfo/ossm-members страната и во
најдолниот дел пиши си го e-mail-от.

Live long and prosper.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing