[2s.mk-friends] NSND Сплит 19-21 август

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Jul 7 14:08:31 UTC 2011

2011/7/7 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:

> Ок тоа значи, дека ја Дамјан и Новица можеме да тргнеме негде на 13ти и
> назад на 21ви вечерта.

Мене одморот ми почнува на 18-ти август, јас најрано можам да тргнам
на 17-ти август
попладне.

Ми одговара да се вратам 21, 22 август.

Тоа значи дека се оди само на НСНД а не и на одмор во Хрватска? Пошто
до сега се одело
или пред или после НСНД на одмор.

Мене ми беше планот НСНД па одмор во Хрватска, ама ако тоа отпаѓа.
Тогаш би дошол на НСНД и после
би одел на одмор, али ако се враќаме во Скопје, тогаш наједноставно е
одмор во Грција.

Поздрав,
--
Igor