[2s.mk-friends] КИКА простор

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Mar 9 21:21:53 UTC 2011

Божидар Проевски wrote:

> Мислам дека за привремено решение не мора толку стокмено да се направи.
> Табла не треба (~-300), три шуко за на ѕид исто не треба(~-200), може да се
> снајдеме со една шуко за на кабел плус продолжните што ги имаме.
> Каблите се веројатно најголемиот дел од цената... Ако може и на тоа да
> скратиме некако...

Bozo, will all due respect - ova st oge predlagas e daleku od bezbedno i
barem po minimalni standardi.

Znaci ova e minimum sto treba, konsultiran e nekoj koj znae sto e
rabotata i koj ima iskustvo i koj stavi minimum potrebni raboti za da
sme site sigurno.

Znaci bez tabla i bez osigurac i smao so 1 steker nit se nafakam nit ke
dozvolam da praime takva losa eskurzija.

> Може да ни кажеш цена ставка по ставка?

> Поздрав Божидар

Ako tolku e problem ke vi ja skeniram ponudata .. ama navistina nemam
vreme deneska ... sepak se potrosheni seriozni vrmeneski resursi da se
osmisli sevo ova da e bezbedno zasto ako ne znaete vo istata prostorija
imame i plin koj ako ne ste cule malce e nezgoden ako dojde u dopir so
iskri neli ...

Znaci ova e planot opisno (strucno objasneto) ke sleduva i shema
(verojadno utre).

se pravi vertikalen proboj na plocata bas pred pozicijata na
telefonskata centrala. se pusta kabelot nadole i na soodvetna visna
spored standard se stava taplata
od tablata se pustaat 3 suko utikaci i toa eden vo prostorijata kade st
oe tablata (znaci taa prvo kaj sto se vleguva) i uste 2 vo sosednata
soba (poziciiite se istite tie kade sto sega sme prikluceni na zidovite
- znaci koristime realno 3 suko i sega samo sto e malce pogore zada ni e
poprakticno vo koi bi gi povrzale sega produznite vo istata shema)
osven ova
so dvozilniot kabel od tabla se pusta dovot do doznata nadprekidacite za
svetlo kade sto e sve grupirano i vednas gi dobivame nazad neonkite kako
st ose so istite prekidaci. bidejki proektirame kabel od 3.15 koj novi
2.2 kilovata (sto ni e dovolno nas) stavame eden osigurac (za ne daj
boze em da mozeme da isklucime centrlano struja) od 10 ampera. kolku za
info napojnite lenti vo rack se obicno so 10/16 ampera osiguraci i bas
zatoa se staveni.

Znaci od alatot jas imam sve osven skala ...

I da ova se pravi za 2 saati ako osven mene mi pomagaat 1-2 koi ke
pravat tocno kako sto jas ke kazam norlamno isklucivo vo denski uslovi.

Znaci poveke ne diskutirame za toa kako ke go pravime - tuku diskutirame
DALI ke go pravimei sekako ponataka diskusijata e dali ako se pravi
aleks od sveti nikole da nosi elektricno broilo (ili ke staime arduino
mini da ni broi)

Pozdrav ...