[2s.mk-friends] FLOSSK конференција - 12 ноември - повик за презентации

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Nov 10 13:11:59 UTC 2011

On 11/08/2011 05:59 PM, Aleks wrote:
> Сега за сега сме : Јас, Дамјан, Уфо, Стама, Боки, Золи = 6.
>
> Чомбе нешто изрази желба за идење ? Ќе одиш ?
>
> Како праиме за одење/враќање, идеи ?

Ја иам една кола собира макс 5 луѓе, ќе треба да извадиме и зелен картон
максимум утре ако сакаме да одиме дека нема шанси тоа да го бркаме во
сабота сабајле.

Можеме да идеме и 2 коли, така би се поделиле по 3ца и трошоците би ни
биле повисоки но ја сум сепак за идење. Математиката ќе ја напраиме уз
пат али би требало да не фати по 50 евра од човек од прилика.

--
Арангел
xmpp/mail