[2s.mk-friends] Хаклаб: Инфраструктура

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Thu Nov 17 13:48:16 UTC 2011

> Ај и тоа да видиме.

Le internet e obezbeden - deneska ili najkasno utre ke ja povrzat u
sandace instalacija (ako ne ep ovrzana) i ke prijavat modem ...
Paketot ke go nastimame (mozebi ke e poveke od 8/0/5 mbita) da e bez
limit ...

Za da drzi rabotava ke treba na blog da se stavi edno blokce internet
prijatel na KIKA i logce od telekabel :D toa nekoj od dizjanerive neka
go sredi ...

Over and out ...

--
V.B