[2s.mk-friends] FLOSSK конференција - 12 ноември - повик за презентации

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Wed Sep 28 23:15:45 UTC 2011

На 12/13 ноември по трет пат ќе се одржи „Software Freedom Kosova“ во
Приштина, конференција за слободен софтвер, која ја организира FLOSSK
организацијата.

Веќе два пати сум бил на конференцијава и баш забавно си поминавме.
Од комуникацијата со организаторите знам дека уште бараат презентери
така да кој има било каква тема слободно предложете ја.

Колку што знам, ќе ви платат за патот и престојот, плус доаѓаат куп луѓе
од цел свет со кои ќе се запознаете.

Така да ако имате било каква идеја, склепајте ја за пола саат од сега и
праќајте им ја. Ако пратите нешто, пишете и овде, чисто да знам шо да им
кажам ако ме прашаат :) а и да знаеме кој би идел.

Може Тамара и Арангел да се решат да презентираат за GSOC искуството и
за состојбата и организацијата на хаклабот во Скопје.

Пријави на info at flossk.org, повеќе информации има на:
http://www.flossk.org/en/blog/sfk11

twitter хештаг:
https://twitter.com/#!/search/realtime/%23sfk2011