[2s.mk-friends] Конференција за слободен софтвер

Blagoj Petrushev b.petrushev at gmail.com
Tue Mar 6 20:22:34 UTC 2012

Здраво,

Го гледам пајратпадов и некако природно ми доаѓа да се направат
категории (или не знам како да се викаат: класи, области или можеби
кампови?) од говорниците и темите. Самата листа ми дава да предложам:
- linux
- java
- python  (или камп јазици комплет)
- big data (овде може ствари од тип: rdbms, nosql, machine learning,
distributed computing)
и така натаму.

Исто така, предлог кој би можел да се разгледа _откако_ ќе се
договорат говорниците,
да има паралелно со настанот и sprint-ови / hackaton-и кои ќе бидат тематски.

Спонзорства да се бараат од најмоќните софтверски фирми во ск. Си
знаете кој се.

Баже