[2s.mk-friends] Конференција за слободен софтвер

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Mar 7 09:51:28 UTC 2012

Здраво,

2012/3/6 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> Првичниот документ е тука:
> http://piratepad.net/ossconmk
> Вториот документ е споделен на Google Docs, таму мислам дека имаме
> поконкретни информации, ако сака некој пристап до документот може да пише
> тука па Владан ќе го сподели, или па може е и добра опција да го направиме
> целосно отворен за сите?

Имаме и јас и Златко (Золтан) едно документче за конференција за
слободен софтвер што го спремивме
негде во 2004, да го најдам кај ми е на диск, па ќе го споделам. Во
него убаво ги имаме разглобено сите работи
што ги пишува на piratepad.

На една конференција во Софија одржана во 2004 на која бевме јас, Золи
и Зоки, зборуваше и Александар Кермидарски.
Типот живее и работи во Софија, тогаш работеше за MySQL AB, сега
работи за некоја SkySQL http://www.skysql.com/
Тогаш му го распрашавме дали би сакал да прошета до Скопје на некоја
конференција за слободен софтвер, типот беше
расположен. Да пробам да го најдам ако сакаме некој да ни збори за
MySQL или MariaDB...

> Предлагам да направиме состанок во хаклаб неделава, може во четврток од 5 до
> 7 - пред да почне програмирање.

Ќе го правиме состаноков?

Поздрав,
Чомбе